Ben herkese yobaz diye bir şey demedim, ben sadece intihar meselesine istinaden de oyle bir şey yazmadim yanlış anlaşılmasın, bazı kesimlerin anlamadığı yada hiç görmediği gerçekler var, bu gerçekleri umarım herkes görür ve doğru yolu bulurlar bu sayede türkiye daha yasanilabilir bir yer olur diye düşünüyorum, bu gerçek ney diye sormayin fazla acmak istemiyorum konuyu o zaman farkli bir kesimin de linç girişimine uğruyoruz hoş olmuyor
Konu hakkında bilgi sahibi olmadan insanlara hemen yobaz etiketini ben yapıştırmadım.
Hocam bazı kesimlerin görmediği şeyler olabilir fakat sizin de görmediğiniz şeyler var (ben öyle düşünüyorum) az birşey araştırınca ülkemizin intihar sıralamasında 112 sırada olduğunu görebilirsiniz şöyle ki yobazlar araştırmazlar.
Ayrıca hocam ben intihar edersem sizin adınızı vericem polise ki benim ölümü mü de ülkeye maal etmesinler

Daha birşey yazmıyorum.
Rumuz: Sözde Yobaz Özde Milliyetçi