Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye intiharda dünyada 112 sırada bizden çok büyük ve iyi olduğunu düşündüğüm ülkelerde o sırada bizden yukarda ve ben bunu araştırıp buldum

Siz araştırma yapmadan insanlara yobaz etiketini yapıştırdınız kusura bakmayında yobazlık bu değil mi?

Ben size sizin gibi davrandım.
Ben herkese yobaz diye bir şey demedim, ben sadece intihar meselesine istinaden de oyle bir şey yazmadim yanlış anlaşılmasın, bazı kesimlerin anlamadığı yada hiç görmediği gerçekler var, bu gerçekleri umarım herkes görür ve doğru yolu bulurlar bu sayede türkiye daha yasanilabilir bir yer olur diye düşünüyorum, bu gerçek ney diye sormayin fazla acmak istemiyorum konuyu o zaman farkli bir kesimin de linç girişimine uğruyoruz hoş olmuyor