Ülkemi sevmek üzerine atılan kötü bir söylemin doğrusunu paylaşmak yobazlıksa sorun ben kabul ediyorum sizde benim yazdığı mı alındınız sanırsam.
Ben düşüncelerimi hiçbir partiye yakın gormuyorum, herhangi bir partiye sizin kadar karsi görüşe kufurler edecek kadar körü körüne bağlı olmadim olmamda, Atatürkçü felan diyorsunuz ona laf ediyonuzda asıl siz adamın adamlığını yapiyorsunuz hemde hic bir dusunce yapısını doğru anlamadan sorgulamadan