• 21-09-2020, 19:24:21
    #73
    Basit bir sistem ile ***** sistemin önüne geçilmiş. Aykırı bir durum yok. Uzaktan erişim yok sadece küçücük bir kontrol cümleciği.
  • 21-09-2020, 19:39:42
    #74
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam jannah iyidir hoştur eyw ama 45 dolar da iyi para şuan.350 lira bir temaya çok bence. Projeye göre fiyat az çok denilebilir ama blog tutan bir kişi için çok fazla.
    Peki bu jannahın problemi mi?

    Yani sen Türkiyede ortalama bir kalitede yemeği dışarıda 40 45 tlye yersin.

    Adamda kendi ülkesinde öyle yiyor. Adam fıstık gibi temayı bir öğle yemeğine sana veriyor. Açıkçası öyle bir temayı ülkemde 45 lira bana getirirken ürünümğ çalanlar için Bi sigara paket parasının aşağısına çekmem
  • 21-09-2020, 19:42:16
    #75
    yalnız forumdaki herkes bu temayı kullanmış. görseli arattım google da abi tüm siteler index yemiş.
  • 21-09-2020, 19:44:14
    #76
    satışı belli daha fazlası olmalıydı ***** kullananlar kendieri bilir. gavrun ki kul hakkı değil bizim müslüman arkadaşınki kul hakkı
  • 21-09-2020, 19:54:28
    #77
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam jannah iyidir hoştur eyw ama 45 dolar da iyi para şuan.350 lira bir temaya çok bence. Projeye göre fiyat az çok denilebilir ama blog tutan bir kişi için çok fazla.
    hocam, birçok insan bu temayı kullanıyor.
    en son yaptıkları güncellemelerde baya bir yenilik geldi.
    tercih meselesi tabi ki.
    mesela buzzy scripti var, infinite php script var, bunlar php script. ama jannah daha güzel görünüyor insanların gözüne.
  • 21-09-2020, 19:56:03
    #78
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu jannahın problemi mi?

    Yani sen Türkiyede ortalama bir kalitede yemeği dışarıda 40 45 tlye yersin.

    Adamda kendi ülkesinde öyle yiyor. Adam fıstık gibi temayı bir öğle yemeğine sana veriyor. Açıkçası öyle bir temayı ülkemde 45 lira bana getirirken ürünümğ çalanlar için Bi sigara paket parasının aşağısına çekmem
    İyide temaya laf eden yokki.Bana neden bileylendin ?
    Ben şuan dolar kuru yüzünden temanın pahalı olduğunu söyledim.
    Blog tutacak kişi dolar 1 lira olsaydı dediğin mantık ile bir yemek parasını temaya verirdi alırdı.Dolarımız 7,5 lira ve blog tutacak bir arkadaşımız 350 lira vermek sitemez veremez.Verende çok az çıkar yanı. Demek istediğim bu.
  • 21-09-2020, 20:50:52
    #79
    Öncelikle ***** kullanımını desteklemiyorum
    sadece maduriyetin giderilmesi ve sitelerin aktif kalıp temaların
    değiştirilmesi için yardımcı olmaya çalışıyorum.


    link bozuk gözüküyor ama sıkıntı yok 301 ile yönlendirdim;
    https://www.destekapple.com/jannah-*...-hale-getirme/
  • 21-09-2020, 20:58:33
    #80
    Birine site yaptığımızda ve parasını ödemediğinde sitesine "site sahibi paramı vermediği için siteyi kapadım" gibi şeyler yazamıyoruz diye biliyorum. Bu tarz indexler sıkıntı çıkarmıyor mu? Eğer sıkıntı olmayacaksa her tema üreticileri böyle yapabilir
  • 21-09-2020, 21:22:53
    #81
    Yaptıklarından dolayı temayı satın aldım. 24 saat geçmeden index yedik