DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki bu jannahın problemi mi?

Yani sen Türkiyede ortalama bir kalitede yemeği dışarıda 40 45 tlye yersin.

Adamda kendi ülkesinde öyle yiyor. Adam fıstık gibi temayı bir öğle yemeğine sana veriyor. Açıkçası öyle bir temayı ülkemde 45 lira bana getirirken ürünümğ çalanlar için Bi sigara paket parasının aşağısına çekmem
İyide temaya laf eden yokki.Bana neden bileylendin ?
Ben şuan dolar kuru yüzünden temanın pahalı olduğunu söyledim.
Blog tutacak kişi dolar 1 lira olsaydı dediğin mantık ile bir yemek parasını temaya verirdi alırdı.Dolarımız 7,5 lira ve blog tutacak bir arkadaşımız 350 lira vermek sitemez veremez.Verende çok az çıkar yanı. Demek istediğim bu.