Birine site yaptığımızda ve parasını ödemediğinde sitesine "site sahibi paramı vermediği için siteyi kapadım" gibi şeyler yazamıyoruz diye biliyorum. Bu tarz indexler sıkıntı çıkarmıyor mu? Eğer sıkıntı olmayacaksa her tema üreticileri böyle yapabilir