Yaktın Bizi Jannah
112
●10.777
- 21-09-2020, 16:42:05GPl lisansLI orjinal oluyor mu arkadaşlar ? GPL lisanslı olarak satın almıştım aynı sorunu verdi dün bendede. Satın aldığım yere yazdım cevapda gelmedi. Bi şekilde çözdüm şu an için. En yakın zamanda kendi sitesinden satın alıcam umarım indirim devam eder bir süre daha.
- 21-09-2020, 16:59:24hocam gpl lisans diye birşey yok.bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
regular licence: tek domaine lisanslı.
https://prnt.sc/ul5yub
adamlar 59 dolarlık temayı 45 dolara çekmişler zaten kıyak yapmışlar bir bakıma
gpl diye birşey yok bu temalarda.
geçmiş olsun. - 21-09-2020, 19:05:09Tema yapımcısı bunu daha önce de başarmış
Sanırım her yıl belli bir tarihte bunu yapıyorlar.
Ancak dikkatimi çeken şey şu oldu; x kişi kendi hesabından y kişisine tema dosyasını veriyor yani burada lisanssız bir kullanım söz konusu değil ve y kişisinin sitesinde bu uyarı çıkıyor.
Bu da demek oluyor ki, Jannah tema 1 den fazla kişinin kullanmasını engelleme adına böyle bir yöntem kullanıyor.
Ben olsam % 20 indirim yerine 10 dolar derdim ve herkes alırdı bence
Bu arada çözüm bulduk yaptık diye sevinmesin lisanssız kullananlar, bir süre sonra başka bir şekilde çıkacak farklı bir uyarı. Şu an tema satmanın peşinde yazılımcı
Yani her halukarda bu tema lisansını almak zorunda kalacaksınız gibi görünüyor
