• 21-09-2020, 16:02:12
    #64
    R10 burda nerdeyse ne temaymıs beee
  • 21-09-2020, 16:26:30
    #65
    Ben zamanında orjinal almıştım.2 sitemde de kullanıyorum.Kontrol ettim herhangi bir index vs durumu olmamış.
  • 21-09-2020, 16:42:05
    #66
    GPl lisansLI orjinal oluyor mu arkadaşlar ? GPL lisanslı olarak satın almıştım aynı sorunu verdi dün bendede. Satın aldığım yere yazdım cevapda gelmedi. Bi şekilde çözdüm şu an için. En yakın zamanda kendi sitesinden satın alıcam umarım indirim devam eder bir süre daha.
  • 21-09-2020, 16:43:28
    #67
    Piyasadaki çoğu site Jannahı yemiş
  • 21-09-2020, 16:56:32
    #68
    Bir hırsızın çıkıp ev sahibine niye kilit takıyorsun diye sitem etmesi çok tuhaf.

    Hırsızlık her ülkede suç her inançta günah ama nedense çok normal birşey gibi görülüyor bilişim sektöründe "hırsız" olmak, tuhaf.
  • 21-09-2020, 16:58:05
    #69
    Insan ***** tema nasil kullanir. Acik dolu oluyor.
  • 21-09-2020, 16:59:24
    #70
    bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GPl lisansLI orjinal oluyor mu arkadaşlar ? GPL lisanslı olarak satın almıştım aynı sorunu verdi dün bendede. Satın aldığım yere yazdım cevapda gelmedi. Bi şekilde çözdüm şu an için. En yakın zamanda kendi sitesinden satın alıcam umarım indirim devam eder bir süre daha.
    hocam gpl lisans diye birşey yok.
    regular licence: tek domaine lisanslı.

    https://prnt.sc/ul5yub
    adamlar 59 dolarlık temayı 45 dolara çekmişler zaten kıyak yapmışlar bir bakıma

    gpl diye birşey yok bu temalarda.
    geçmiş olsun.
  • 21-09-2020, 19:05:09
    #71
    Kurumsal Üye
    Tema yapımcısı bunu daha önce de başarmış Sanırım her yıl belli bir tarihte bunu yapıyorlar.

    Ancak dikkatimi çeken şey şu oldu; x kişi kendi hesabından y kişisine tema dosyasını veriyor yani burada lisanssız bir kullanım söz konusu değil ve y kişisinin sitesinde bu uyarı çıkıyor.

    Bu da demek oluyor ki, Jannah tema 1 den fazla kişinin kullanmasını engelleme adına böyle bir yöntem kullanıyor.

    Ben olsam % 20 indirim yerine 10 dolar derdim ve herkes alırdı bence

    Bu arada çözüm bulduk yaptık diye sevinmesin lisanssız kullananlar, bir süre sonra başka bir şekilde çıkacak farklı bir uyarı. Şu an tema satmanın peşinde yazılımcı
    Yani her halukarda bu tema lisansını almak zorunda kalacaksınız gibi görünüyor
  • 21-09-2020, 19:12:11
    #72
    Tamam jannah iyidir hoştur eyw ama 45 dolar da iyi para şuan.350 lira bir temaya çok bence. Projeye göre fiyat az çok denilebilir ama blog tutan bir kişi için çok fazla.