Tema yapımcısı bunu daha önce de başarmış

Sanırım her yıl belli bir tarihte bunu yapıyorlar.
Ancak dikkatimi çeken şey şu oldu; x kişi kendi hesabından y kişisine tema dosyasını veriyor yani burada lisanssız bir kullanım söz konusu değil ve y kişisinin sitesinde bu uyarı çıkıyor.
Bu da demek oluyor ki, Jannah tema 1 den fazla kişinin kullanmasını engelleme adına böyle bir yöntem kullanıyor.
Ben olsam % 20 indirim yerine 10 dolar derdim ve herkes alırdı bence
Bu arada çözüm bulduk yaptık diye sevinmesin lisanssız kullananlar, bir süre sonra başka bir şekilde çıkacak farklı bir uyarı. Şu an tema satmanın peşinde yazılımcı

Yani her halukarda bu tema lisansını almak zorunda kalacaksınız gibi görünüyor