bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GPl lisansLI orjinal oluyor mu arkadaşlar ? GPL lisanslı olarak satın almıştım aynı sorunu verdi dün bendede. Satın aldığım yere yazdım cevapda gelmedi. Bi şekilde çözdüm şu an için. En yakın zamanda kendi sitesinden satın alıcam umarım indirim devam eder bir süre daha.
hocam gpl lisans diye birşey yok.
regular licence: tek domaine lisanslı.

https://prnt.sc/ul5yub
adamlar 59 dolarlık temayı 45 dolara çekmişler zaten kıyak yapmışlar bir bakıma

gpl diye birşey yok bu temalarda.
geçmiş olsun.