Yaktın Bizi Jannah
112
●10.777
- 21-09-2020, 12:34:14Forumda toplanıp jannah sınırsız lisans alınabilir. Çok kişi mağdur olacaktır
- 21-09-2020, 12:35:17Jannah sınırsız lisans diye bir şey yok... GPL'ciler nereye gitti acabarobertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2020, 12:46:01hocam her site için ayrı lisansınız mı var yoksa tek lisans kodu ile kullanabiliyor musunuz?chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2020, 12:57:42***** oluyor onlarda.sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2020, 13:07:58Herkes gerçekten iki yüzlü burada
Sanki sitenizde kullanılan görsellerin ticari kullanım hakkını satın alıyorsunuz komediye bak. Hukuki olarak istediği işlemi yapsın, dava açsın uyarsın, ama temanın içinde böyle bir şey var, sizin aldığınız yazılıma böyle bir şey gizlenmiş, iyi olmuş diyorsunuz
Düzgün çalışan instaboom script bulsanız ***** olsa herkes indirip kurar kimse yapımcısına saygı diye 5k ödemez
İki yüzlülük çok fazla.
Almışım temayı, lisansım var, kendime ait diğer sitelerde kullanıyorum. GPL lisans bu, satışını yapmıyorum bir şey yapmıyorum. Jannah'ın böyle yapması ne etik ne de legal. Keşke türk firması olsalardı, davayı çoktan açmıştım.
