• 21-09-2020, 12:27:48
    #46
    çok şükür ***** tema yada eklenti kullanmıyorum
  • 21-09-2020, 12:29:46
    #47
    warezi hiç birimiz savunamayız. savunulacak bir tarafıda yok zaten.
  • 21-09-2020, 12:34:14
    #48
    Forumda toplanıp jannah sınırsız lisans alınabilir. Çok kişi mağdur olacaktır
  • 21-09-2020, 12:35:17
    #49
    Kurumsal PLUS
    robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda toplanıp jannah sınırsız lisans alınabilir. Çok kişi mağdur olacaktır
    Jannah sınırsız lisans diye bir şey yok... GPL'ciler nereye gitti acaba
  • 21-09-2020, 12:46:01
    #50
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisanslı jannah var, iki üç sitemde kurulu.
    Sıfır sıkıntı.
    hocam her site için ayrı lisansınız mı var yoksa tek lisans kodu ile kullanabiliyor musunuz?
  • 21-09-2020, 12:53:44
    #51
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam her site için ayrı lisansınız mı var yoksa tek lisans kodu ile kullanabiliyor musunuz?
    ayrı ayrı hocam
  • 21-09-2020, 12:57:42
    #52
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız bu işte başka bir iş var. Ben temayı wpnull üzerinden almıstım. Burası themeforest temaları satın alıp kendileri unlock edip paylaşıyorlar. Bu demek oluyorki lisanslı temalardada arka kapı var madem öyle.
    ***** oluyor onlarda.
  • 21-09-2020, 13:05:09
    #53
    Ayakkabı xml toptancısı birisi vardı direkt o aklım geldi, bu tema nulled nulled deyip millete satıyordu
  • 21-09-2020, 13:07:58
    #54
    Herkes gerçekten iki yüzlü burada Sanki sitenizde kullanılan görsellerin ticari kullanım hakkını satın alıyorsunuz komediye bak. Hukuki olarak istediği işlemi yapsın, dava açsın uyarsın, ama temanın içinde böyle bir şey var, sizin aldığınız yazılıma böyle bir şey gizlenmiş, iyi olmuş diyorsunuz Düzgün çalışan instaboom script bulsanız ***** olsa herkes indirip kurar kimse yapımcısına saygı diye 5k ödemez İki yüzlülük çok fazla.

    Almışım temayı, lisansım var, kendime ait diğer sitelerde kullanıyorum. GPL lisans bu, satışını yapmıyorum bir şey yapmıyorum. Jannah'ın böyle yapması ne etik ne de legal. Keşke türk firması olsalardı, davayı çoktan açmıştım.