Herkes gerçekten iki yüzlü burada Sanki sitenizde kullanılan görsellerin ticari kullanım hakkını satın alıyorsunuz komediye bak. Hukuki olarak istediği işlemi yapsın, dava açsın uyarsın, ama temanın içinde böyle bir şey var, sizin aldığınız yazılıma böyle bir şey gizlenmiş, iyi olmuş diyorsunuz Düzgün çalışan instaboom script bulsanız ***** olsa herkes indirip kurar kimse yapımcısına saygı diye 5k ödemez İki yüzlülük çok fazla.

Almışım temayı, lisansım var, kendime ait diğer sitelerde kullanıyorum. GPL lisans bu, satışını yapmıyorum bir şey yapmıyorum. Jannah'ın böyle yapması ne etik ne de legal. Keşke türk firması olsalardı, davayı çoktan açmıştım.