robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda toplanıp jannah sınırsız lisans alınabilir. Çok kişi mağdur olacaktır
Jannah sınırsız lisans diye bir şey yok... GPL'ciler nereye gitti acaba