chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisanslı jannah var, iki üç sitemde kurulu.
Sıfır sıkıntı.
hocam her site için ayrı lisansınız mı var yoksa tek lisans kodu ile kullanabiliyor musunuz?