Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam jannah iyidir hoştur eyw ama 45 dolar da iyi para şuan.350 lira bir temaya çok bence. Projeye göre fiyat az çok denilebilir ama blog tutan bir kişi için çok fazla.
Peki bu jannahın problemi mi?

Yani sen Türkiyede ortalama bir kalitede yemeği dışarıda 40 45 tlye yersin.

Adamda kendi ülkesinde öyle yiyor. Adam fıstık gibi temayı bir öğle yemeğine sana veriyor. Açıkçası öyle bir temayı ülkemde 45 lira bana getirirken ürünümğ çalanlar için Bi sigara paket parasının aşağısına çekmem