Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam jannah iyidir hoştur eyw ama 45 dolar da iyi para şuan.350 lira bir temaya çok bence. Projeye göre fiyat az çok denilebilir ama blog tutan bir kişi için çok fazla.
hocam, birçok insan bu temayı kullanıyor.
en son yaptıkları güncellemelerde baya bir yenilik geldi.
tercih meselesi tabi ki.
mesela buzzy scripti var, infinite php script var, bunlar php script. ama jannah daha güzel görünüyor insanların gözüne.