Polis neden taraflari barıştırmaya çalışır?
21
●680
- 10-09-2020, 22:52:28Sırf tarafları barıştırmaya çalışmaz şikayetçi olmamanız için elinden geleni yapar. Çünkü şikayetçi olmanız onlara iş yükü demek. İfadeni al tutanağı hazırla sonra karşı tarafa mektup at veya ara araştırma yap v.s. sırf bunlae olmasın diye her şeyi yaparlar. Eline bir şey geçmez derler o da şikayetçi olursa başın deede girer der. İspatlayamazsın der de der
- 10-09-2020, 22:58:20Dogru tespit 1.7 yil önce sosyal medyadan bana agir kufurler eden birini sikayet etmiştim profilinin ekran görüntüsünü ilettim ve profil adresini ilettim polis url nedir bilmiyordu bile. Üstelik tam 1.5 yil sonra beni polis aradi ve e ticaret sitesinde bilmem bir sey mi yakalamış ne suç isledigimi soyledi sonra birden döndü siz birini sikayet etmissiniz diye karakola gittim polis kapali alanda gönül rahatlığı ile sigarasini iciyor ve ara ara küfürlü bir sekilde konusuyordu bir saat beklemistim ustelik kisiye kagit bile gitmemisti ben de bir sey olmayacagini anlayip sikayetimi geri cektim olayi unutmustum bile. Sanırım polis kolay olunabildigi icin bu sorunlar ortaya cikiyorFeelix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2020, 23:04:05Üyeliği durdurulduKonu polis düşmanlığına dönmüş
Küçük bir kesimin işini dogru yapmadığı için canini seve seve veren bir teşkilata bu şekilde yorum yapmak yanlış - 10-09-2020, 23:21:09Kurunun yanında yaş da yanıyor maalesef. Polislik, alınan eğitimle standart bir meslek edinme gayesi değil, aynı zamanda karakter ve kişilik meselesi. İnanın saçma karakterde bir polisle karşılaşmak insanı çok huzursuz ediyor. Zaten sorun da burada.
Rozeti alıp, uniformayı giyince kendini kahraman ilan eden polisler. Çoğu kariyer endişesi ile polis olmuşlardır. - 10-09-2020, 23:24:38O an ki durumu bilmiyorum fakat siz özellikle söylemediniz mi şikayetçi olmak istediğinizi?Eğer memurlar oldu bittiye getirdiyse gerçekten astaneden darp raporunuzu alıp polis merkezine şikayete gidebilirsiniz. Mecbur savcılığa gidecek evraklarınız.WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2020, 23:33:35Olumsuz ön yargı ne kadar kötü ise olumlu ön yargı ayni sekilde kötüdür. Her toplum, grup, meslek'de isini kötü yapan vardır. Bunu dile getirmek onlara düşman olunduğunu göstermez.T_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
