• 10-09-2020, 23:35:33
    #19
    2 sene önce eşinin cüzdanı çalındı. Biz farketmeden karakoldan aradılar cüzdanınız kayıp mı diye
    Evet dedik şaşkınlıkla karakola gittik. Motorize ekip suphelenip aramış adamı yakalamış zaten sabıkalı. Karakola gittik. Motorize dava acin şikayetçi olun diyor karakoldaki polis gene yapacak boşversene diyor. Bahçede beklettiler eşimle. Hırsızlığı yapan adamı eşimle benim yanıma oturttular. Adam abi ozur dilerim bi sigara verirmisin diyor..eşim.adamla yuzyuze gelmekten gergin, korkudan titriyor. Sonra bize ifade imzalattılar eşim ile hırsız aynı odada. İmzattiklari ifade kagidinda hem eşimin hem.hirsizin açık adresi ve telefonu eşek gibi meydanda. Eşim daha çok korktu ve davaya gitmedik.
    Balka bir olayda çantası çalındı telefonu takipten buldum tarlabasinda 1 MT yakin. Önce kendim gittim baktım telefoncu. Karakola gittim ekip aldık oraya gittik. Polis amca cami açtı arabadan inmeden adama seslendi dedi çalıntı telefon varmı sende. Yok vallahi dedi. Tamam dedi gittik dedim orda telefon hala sinyal veriyor caldirayim zilini kapatamaz. Gerek yok dedi. Olsaydı söylerdi
    Muhtesemiz anlayacağınız
  • 11-09-2020, 10:34:53
    #20
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polis orta yolu bulup barıştırmazsa şikayet sonrası olası saldırıları göz önünde bulundurup en azından, durum ilerlemeden müdahale ediyor yerinde bir karar bana göre,
    Kim bilir ne evlilikler boşanmaya gelmeden kapatılmıştır konusu.
    birader polisin görevi vatandaşı korumak değil mi? gerekirse 24 saat gözetleyecekler, yine koruyacaklar! ulan aynısı karınıza kızınıza kardeşinize yapılsa ağzınızdan beyaz köpükler akıtarak kudurursunuz. şu zihniyete bakar mısın? senin gibilerle aynı ülkede nefes alıyoruz.
  • 11-09-2020, 19:05:33
    #21
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 sene önce eşinin cüzdanı çalındı. Biz farketmeden karakoldan aradılar cüzdanınız kayıp mı diye
    Evet dedik şaşkınlıkla karakola gittik. Motorize ekip suphelenip aramış adamı yakalamış zaten sabıkalı. Karakola gittik. Motorize dava acin şikayetçi olun diyor karakoldaki polis gene yapacak boşversene diyor. Bahçede beklettiler eşimle. Hırsızlığı yapan adamı eşimle benim yanıma oturttular. Adam abi ozur dilerim bi sigara verirmisin diyor..eşim.adamla yuzyuze gelmekten gergin, korkudan titriyor. Sonra bize ifade imzalattılar eşim ile hırsız aynı odada. İmzattiklari ifade kagidinda hem eşimin hem.hirsizin açık adresi ve telefonu eşek gibi meydanda. Eşim daha çok korktu ve davaya gitmedik.
    Balka bir olayda çantası çalındı telefonu takipten buldum tarlabasinda 1 MT yakin. Önce kendim gittim baktım telefoncu. Karakola gittim ekip aldık oraya gittik. Polis amca cami açtı arabadan inmeden adama seslendi dedi çalıntı telefon varmı sende. Yok vallahi dedi. Tamam dedi gittik dedim orda telefon hala sinyal veriyor caldirayim zilini kapatamaz. Gerek yok dedi. Olsaydı söylerdi
    Muhtesemiz anlayacağınız
    hocam gerçekten komedi gibi olay geçmiş olsun
  • 11-09-2020, 22:13:11
    #22
    Bazi olaylarda ısrarcı olmak lazım arkadaşlar, onlar sizi barıştırmaya ya da salı vermeye çalışıyorsa ısrarcı olun. Orada tamam diyerek sonradan kopurmenin anlamı yok tek şikayet merci karakol da değil savcılığa gidin oradan şikayetçi olun ama bazı olaylarda emin olun herkes sallayacak adliye de karakolda