2 sene önce eşinin cüzdanı çalındı. Biz farketmeden karakoldan aradılar cüzdanınız kayıp mı diye

Evet dedik şaşkınlıkla karakola gittik. Motorize ekip suphelenip aramış adamı yakalamış zaten sabıkalı. Karakola gittik. Motorize dava acin şikayetçi olun diyor karakoldaki polis gene yapacak boşversene diyor. Bahçede beklettiler eşimle. Hırsızlığı yapan adamı eşimle benim yanıma oturttular. Adam abi ozur dilerim bi sigara verirmisin diyor..eşim.adamla yuzyuze gelmekten gergin, korkudan titriyor. Sonra bize ifade imzalattılar eşim ile hırsız aynı odada. İmzattiklari ifade kagidinda hem eşimin hem.hirsizin açık adresi ve telefonu eşek gibi meydanda. Eşim daha çok korktu ve davaya gitmedik.
Balka bir olayda çantası çalındı telefonu takipten buldum tarlabasinda 1 MT yakin. Önce kendim gittim baktım telefoncu. Karakola gittim ekip aldık oraya gittik. Polis amca

cami açtı arabadan inmeden adama seslendi dedi çalıntı telefon varmı sende. Yok vallahi dedi. Tamam dedi gittik

dedim orda telefon hala sinyal veriyor caldirayim zilini kapatamaz. Gerek yok dedi. Olsaydı söylerdi

Muhtesemiz anlayacağınız
hocam gerçekten komedi gibi olay geçmiş olsun