• 10-09-2020, 22:41:41
    #1
    Videoya hitaben yazmiyorum iki polislik durumumuz oldu birinde komsumuz 30 yaslarindaki kadin kardesime tokat atti ikincisi de buna benzer olaydi sikayetci olacaktik ama polis oldu bittiye getirdi. burada polisleri kötülemiyorum yanlış anlaşılmasın. Ama bu etik mi? Polisin boyle bir yetkisi var mi bu tür olaylar gormemle birlikte yaşadım da bu yüzden sormak istedim.
    https://www.instagram.com/p/CE9gZ5rJ...=10zg874wwb62y
  • 10-09-2020, 22:43:08
    #2
    Polis orta yolu bulup barıştırmazsa şikayet sonrası olası saldırıları göz önünde bulundurup en azından, durum ilerlemeden müdahale ediyor yerinde bir karar bana göre,
    Kim bilir ne evlilikler boşanmaya gelmeden kapatılmıştır konusu.
  • 10-09-2020, 22:45:17
    #3
    Tutanak tutmaya usendikleri, isguzar olduklari ve yeterli egitimleri almamis olmalarindan kaynaklaniyor.

    Daha cok sey yazilir da gg..
  • 10-09-2020, 22:45:24
    #4
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polis orta yolu bulup barıştırmazsa şikayet sonrası olası saldırıları göz önünde bulundurup en azından, durum ilerlemeden müdahale ediyor yerinde bir karar bana göre,
    Kim bilir ne evlilikler boşanmaya gelmeden kapatılmıştır konusu.
    30 yaşındaki kadinin epilepsi hastası 9 yasindaki kardesimi dövmesi ve polisin bunlari belirtmemize ragmen karsi taraf hakkinda pek anlayışlı olusuna pek aklim yatmiyor acikcasi
  • 10-09-2020, 22:45:42
    #5
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videoya hitaben yazmiyorum iki polislik durumumuz oldu birinde komsumuz 30 yaslarindaki kadin kardesime tokat atti ikincisi de buna benzer olaydi sikayetci olacaktik ama polis oldu bittiye getirdi. burada polisleri kötülemiyorum yanlış anlaşılmasın. Ama bu etik mi? Polisin boyle bir yetkisi var mi bu tür olaylar gormemle birlikte yaşadım da bu yüzden sormak istedim.
    https://www.instagram.com/p/CE9gZ5rJ...=10zg874wwb62y
    Geçenlerde benzer olay başıma geldi. Babama araba çarptı adam tramva halinde hastaneye kaldırılmış ,o halde sikayetci değilim demiş. (Kendinde değil) Polise diyorum ifadeyi değiştirmek istiyorum sikayetciyiz. Polis babanız değilim dedi ve imzaladı diyor.

    Ya sana ne arkadaş 14 gün geçsede ben ifademi istersem değiştiririm ne diye savunuyorsun onu.
  • 10-09-2020, 22:46:00
    #6
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 yaşındaki kadinin epilepsi hastası 9 yasindaki kardesimi dövmesi ve polisin bunlari belirtmemize ragmen karsi taraf hakkinda pek anlayışlı olusuna pek aklim yatmiyor acikcasi
    O konuda tabiki haksızlık olabilir fakat verdiğim örnek üzerinden doğru kararlar verilebiliyor.
    Ayrıca yaklaşık 1 saat 20 dakika önce, seyir halindeyken 120-140 km hızla makasa giren full yüklü bir kamyonet karşıdan gelen araca ve bana vurmaktan milim kala sıyırdı geçti aynı şekilde seyir halindeki kamyonlarda makasa atarak ilerledi 155'i aradım 2 sefer şikayeti dile getirdim jandarma kontrol noktasında peş peşe selekktor yaptım durdurmaları için müdahale eden olmadı.
    Batman girişinde sözde barikat kurucaklarını söylediler ekip yönlendirdik dediler yol güzergahnda 1 tane polis yoktu
  • 10-09-2020, 22:46:24
    #7
    Google 1. Sayfa Garantili
    Polis var, polis var...
  • 10-09-2020, 22:48:13
    #8
    O eskidendi artık karışmıyorlar.
    Belki Anadolu'daki ler karışıyor dur. Artık her türlü tutanak tutuluyor.
  • 10-09-2020, 22:49:18
    #9
    Polis abi var. Eşinin telefonu calınıyor "Boşver başkasını alırız" diyor. Sebebi de bürokrasinin daha zor olması. Genelde karakolluk olaylar basit olaylardır.