Videoya hitaben yazmiyorum iki polislik durumumuz oldu birinde komsumuz 30 yaslarindaki kadin kardesime tokat atti ikincisi de buna benzer olaydi sikayetci olacaktik ama polis oldu bittiye getirdi. burada polisleri kötülemiyorum yanlış anlaşılmasın. Ama bu etik mi? Polisin boyle bir yetkisi var mi bu tür olaylar gormemle birlikte yaşadım da bu yüzden sormak istedim.
https://www.instagram.com/p/CE9gZ5rJ...=10zg874wwb62y
Polis neden taraflari barıştırmaya çalışır?
21
●680
- 10-09-2020, 22:45:2430 yaşındaki kadinin epilepsi hastası 9 yasindaki kardesimi dövmesi ve polisin bunlari belirtmemize ragmen karsi taraf hakkinda pek anlayışlı olusuna pek aklim yatmiyor acikcasiSlash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2020, 22:45:42Geçenlerde benzer olay başıma geldi. Babama araba çarptı adam tramva halinde hastaneye kaldırılmış ,o halde sikayetci değilim demiş. (Kendinde değil) Polise diyorum ifadeyi değiştirmek istiyorum sikayetciyiz. Polis babanız değilim dedi ve imzaladı diyor.WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya sana ne arkadaş 14 gün geçsede ben ifademi istersem değiştiririm ne diye savunuyorsun onu. - 10-09-2020, 22:46:00O konuda tabiki haksızlık olabilir fakat verdiğim örnek üzerinden doğru kararlar verilebiliyor.WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca yaklaşık 1 saat 20 dakika önce, seyir halindeyken 120-140 km hızla makasa giren full yüklü bir kamyonet karşıdan gelen araca ve bana vurmaktan milim kala sıyırdı geçti aynı şekilde seyir halindeki kamyonlarda makasa atarak ilerledi 155'i aradım 2 sefer şikayeti dile getirdim jandarma kontrol noktasında peş peşe selekktor yaptım durdurmaları için müdahale eden olmadı.
Batman girişinde sözde barikat kurucaklarını söylediler ekip yönlendirdik dediler yol güzergahnda 1 tane polis yoktu