Videoya hitaben yazmiyorum iki polislik durumumuz oldu birinde komsumuz 30 yaslarindaki kadin kardesime tokat atti ikincisi de buna benzer olaydi sikayetci olacaktik ama polis oldu bittiye getirdi. burada polisleri kötülemiyorum yanlış anlaşılmasın. Ama bu etik mi? Polisin boyle bir yetkisi var mi bu tür olaylar gormemle birlikte yaşadım da bu yüzden sormak istedim.
https://www.instagram.com/p/CE9gZ5rJ...=10zg874wwb62y