WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Videoya hitaben yazmiyorum iki polislik durumumuz oldu birinde komsumuz 30 yaslarindaki kadin kardesime tokat atti ikincisi de buna benzer olaydi sikayetci olacaktik ama polis oldu bittiye getirdi. burada polisleri kötülemiyorum yanlış anlaşılmasın. Ama bu etik mi? Polisin boyle bir yetkisi var mi bu tür olaylar gormemle birlikte yaşadım da bu yüzden sormak istedim.
https://www.instagram.com/p/CE9gZ5rJ...=10zg874wwb62y
Geçenlerde benzer olay başıma geldi. Babama araba çarptı adam tramva halinde hastaneye kaldırılmış ,o halde sikayetci değilim demiş. (Kendinde değil) Polise diyorum ifadeyi değiştirmek istiyorum sikayetciyiz. Polis babanız değilim dedi ve imzaladı diyor.

Ya sana ne arkadaş 14 gün geçsede ben ifademi istersem değiştiririm ne diye savunuyorsun onu.