Bazi olaylarda ısrarcı olmak lazım arkadaşlar, onlar sizi barıştırmaya ya da salı vermeye çalışıyorsa ısrarcı olun. Orada tamam diyerek sonradan kopurmenin anlamı yok tek şikayet merci karakol da değil savcılığa gidin oradan şikayetçi olun ama bazı olaylarda emin olun herkes sallayacak adliye de karakolda