Sırf tarafları barıştırmaya çalışmaz şikayetçi olmamanız için elinden geleni yapar. Çünkü şikayetçi olmanız onlara iş yükü demek. İfadeni al tutanağı hazırla sonra karşı tarafa mektup at veya ara araştırma yap v.s. sırf bunlae olmasın diye her şeyi yaparlar. Eline bir şey geçmez derler o da şikayetçi olursa başın deede girer der. İspatlayamazsın der de der