Konu polis düşmanlığına dönmüş

Küçük bir kesimin işini dogru yapmadığı için canini seve seve veren bir teşkilata bu şekilde yorum yapmak yanlış
Olumsuz ön yargı ne kadar kötü ise olumlu ön yargı ayni sekilde kötüdür. Her toplum, grup, meslek'de isini kötü yapan vardır. Bunu dile getirmek onlara düşman olunduğunu göstermez.