T_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu polis düşmanlığına dönmüş
Küçük bir kesimin işini dogru yapmadığı için canini seve seve veren bir teşkilata bu şekilde yorum yapmak yanlış
Olumsuz ön yargı ne kadar kötü ise olumlu ön yargı ayni sekilde kötüdür. Her toplum, grup, meslek'de isini kötü yapan vardır. Bunu dile getirmek onlara düşman olunduğunu göstermez.