Kurunun yanında yaş da yanıyor maalesef. Polislik, alınan eğitimle standart bir meslek edinme gayesi değil, aynı zamanda karakter ve kişilik meselesi. İnanın saçma karakterde bir polisle karşılaşmak insanı çok huzursuz ediyor. Zaten sorun da burada.
Rozeti alıp, uniformayı giyince kendini kahraman ilan eden polisler. Çoğu kariyer endişesi ile polis olmuşlardır.