Feelix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Salla başı al maaşı.
Üşeniyorlar, karakolda şikayetçi olmak için gitmiştim 4 Saatte zar zor ifademi yazdırabildim.
Toplumumuzun en büyük problemlerinden biri; işini severek ve düzgün yapan çok az insan var.
Dogru tespit 1.7 yil önce sosyal medyadan bana agir kufurler eden birini sikayet etmiştim profilinin ekran görüntüsünü ilettim ve profil adresini ilettim polis url nedir bilmiyordu bile. Üstelik tam 1.5 yil sonra beni polis aradi ve e ticaret sitesinde bilmem bir sey mi yakalamış ne suç isledigimi soyledi sonra birden döndü siz birini sikayet etmissiniz diye karakola gittim polis kapali alanda gönül rahatlığı ile sigarasini iciyor ve ara ara küfürlü bir sekilde konusuyordu bir saat beklemistim ustelik kisiye kagit bile gitmemisti ben de bir sey olmayacagini anlayip sikayetimi geri cektim olayi unutmustum bile. Sanırım polis kolay olunabildigi icin bu sorunlar ortaya cikiyor