Türkiye'de neden herşey pahalı ?
54
●1.678
- 06-09-2020, 02:06:11Silivri'nin gelismis hali abiBetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2020, 02:07:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Üretimle alakasının olmadığını düşünüyorum Türkiyede üretilen çay bile avrupada bizden ucuza satılıyor
- 06-09-2020, 02:10:31Vergilerin farklı yerlere gitmesi (!) olabilir sanırım, borçlar için, tanıdıkların afaki giderleri için para yetmeyince karşılıksız para basıldığı için kurların (dolar, euro, papua gine kinası
) artması. Daha doğrusu TL'nin düşmesi diyebiliriz.
Yani vatandaş düşünülmediği için herşey pahalı. Ekonomimiz büyüyor tabi halkın ekonomisi değil, kimin ekonomisi olduğunu sizler biliyorsunuz
Abd, avrupa ülkeleri hep bizden ileriydi üretim olarak ancak dolar eskiden 1.20 TL idi 1.5 TL idi.... 2011 yılında bile 1.5 TL idi. Onların ürettiklerini alabiliyorduk hiç değilse. Şimdi ? - 06-09-2020, 02:59:05Üyeliği durdurulduSiyaseti bir kenara bırakarak ana sebebe bakarsak, gelişmekte olan ülke olduğumuz için.
- 06-09-2020, 03:00:17Cidden şu "dış güçler", "silivri", "almanya kıskanıyor" falan türevi artık gördüğümde kusacak hale geldiğim basma kalıp sözlere yazan dışında gülen, hoşuna giden var mı. Konuya ciddi bir kaç kendi düşüncemi yazacaktım , şunları gördüm dedim maxi-geyik demiyim. Komik de değil, tat kaçırıyor başka bir şey değil.
- 06-09-2020, 07:15:24Hocam yanlış anlamayın ama gelişmekte olan ülke kavramı o anlama gelmiyor. 10 yıl öncede gelişmekte olan ülkeydik sadece ekonimden anlayan birisi ekonomiyi yönetiyordu. (bu sebeplerden sadece 1 tanesi)Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) artması. Daha doğrusu TL'nin düşmesi diyebiliriz.