• 06-09-2020, 11:15:54
    #38
    Rusyada yaşıyorum,sıfır 4 kapı sedan araçlar 50k tl den başlıyor..
  • 06-09-2020, 11:30:35
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alexander6 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üretim olmayan bütün ulkelerde durum bu.
    Zannetmiyorum, bu ülkede üretilen ürünleri bile daha pahalıya yine biz alıyoruz.
    Almanyada Türk ürünlerini Türkiye fiyatından daha ucuza raflarda görebilirsiniz mesela.

    Zihniyetle alakalı bir durum, halkın sırtına binip vuralım kırbacı diye düşünüyorlar, o yüzden böyle bence.
    Zaten vergiler makul seviyede olsa yarı yarıya inecek her şeyin fiyatı.
  • 06-09-2020, 11:34:05
    #40
    R10 Sigortacısı
    Hocam aslında çok ucuz olacakta dış güçlerin oyunu bunlar hep.
  • 06-09-2020, 11:37:23
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Kazandığımız TLnin değer kaubetmesi sonucu git gide eriyor
  • 06-09-2020, 12:01:40
    #42
    Üyeliği durduruldu
    dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayın ama gelişmekte olan ülke kavramı o anlama gelmiyor. 10 yıl öncede gelişmekte olan ülkeydik sadece ekonimden anlayan birisi ekonomiyi yönetiyordu. (bu sebeplerden sadece 1 tanesi)
    Elbette siyasilerin etkisi büyük. Ama sert iniş çıkışların olması gelişmekte olan ülkenin kaderidir. Gelişmiş ülke memur gibidir yer içer oturur. Gelişmekte olan ülke esnaf gibidir birgün çok iyi birgün çok kötü inişli çıkışlı bir serüven.
  • 06-09-2020, 13:15:16
    #43
    Bizi kıskansınlar diye
  • 06-09-2020, 13:50:14
    #44
    Devlet haraç aldığı için bir araba sana 1 tane bana 1 telefon sana 1 tane bana al babam al
  • 06-09-2020, 14:38:07
    #45
    Amerika ve İsraile diz çökmüyoruz. Ondan pahalı.