alexander6 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üretim olmayan bütün ulkelerde durum bu.
Zannetmiyorum, bu ülkede üretilen ürünleri bile daha pahalıya yine biz alıyoruz.
Almanyada Türk ürünlerini Türkiye fiyatından daha ucuza raflarda görebilirsiniz mesela.

Zihniyetle alakalı bir durum, halkın sırtına binip vuralım kırbacı diye düşünüyorlar, o yüzden böyle bence.
Zaten vergiler makul seviyede olsa yarı yarıya inecek her şeyin fiyatı.