Hocam yanlış anlamayın ama gelişmekte olan ülke kavramı o anlama gelmiyor. 10 yıl öncede gelişmekte olan ülkeydik sadece ekonimden anlayan birisi ekonomiyi yönetiyordu. (bu sebeplerden sadece 1 tanesi)
Elbette siyasilerin etkisi büyük. Ama sert iniş çıkışların olması gelişmekte olan ülkenin kaderidir. Gelişmiş ülke memur gibidir yer içer oturur. Gelişmekte olan ülke esnaf gibidir birgün çok iyi birgün çok kötü inişli çıkışlı bir serüven.