• 05-09-2020, 21:47:39
    #10
    Tek çözüm mahsun express Ağlanacak halimize gülüyoruz ya neyse

    https://www.youtube.com/watch?v=EnzEGZBbBWk
  • 05-09-2020, 21:47:57
    #11
    Sen ülkemizi mi sorguluyorsun‽ Hangi ülke 5 Araba alacak para ödeyip 1 araba alacak kadar güçlü‽
  • 05-09-2020, 21:48:08
    #12
    MamiTRN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dış ülkelerin yaptığı ambargo sağolsun kardeşim.
    150 bin liralık arabadan 300 bin lira vergi alıyor devlet, ambargo falan yok
  • 05-09-2020, 21:48:12
    #13
    Savunma sanayi haricinde hiçbir dalda üretim yapmıyoruz bundan dolayı elini nereye atsan pahalı
  • 05-09-2020, 21:48:38
    #14
    Dolar yükseliyor, dolar yükselince Türkiye de üretilmeyen şeylere Yani yurtdısından dolarla aldıgın için zam geliyor
  • 05-09-2020, 21:50:01
    #15
    Konu altı yine bi ton hükümet muhalifi, ekonomi eleştirilmesi tarzı yorumlarla dolacak. Birisi de, bir şeyler üretip onun konusunu açmıyor ki. Sıkıntıyı aramaya herkes kendinden başlamalı.
  • 05-09-2020, 21:52:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Verginin vergisi olursa pahalı olur tabi. ABD de asgari ücret 2500 dolar iphone11 1000 dolar, bizde ayarı ücret 2500 TL iPhone 11 15000 tl. Yaşadığımızı şükreder olduk resmen.
  • 05-09-2020, 21:52:31
    #17
    Soru yanlış olması gereken türkiyede hersey 3-4kat arttı niye maaşlar hala aynı olması gerekirdi
  • 05-09-2020, 21:55:15
    #18
    Cok sebebi var hangisini sayalim
    1 tl 0.13 cent yapiyo
    Herseyi disardan aldiğimiz için bizlere pahali geliyor.Aslinda pahalida cok pahalida değil.Yaşadimiz ülke Turkiye bizleri dudukleyerek geçindiği icin 10$ lik urun 100$ oldugundan pahali oluyor malesef.Sevgili akp yonetimini doyuramadik bi turlu ceplerinde para koyacak yer kalmadi artik ama hayla bizi dudukluyolar.Bu yonetim değismediği surece urunlerin ucuzlamasi mumkun değil.

    Not:Siyasi gorusum yok Şuanda hic bir parti baskanini Türkiye yi yonetecek kapasitede gormuyorum.