Konu altı yine bi ton hükümet muhalifi, ekonomi eleştirilmesi tarzı yorumlarla dolacak. Birisi de, bir şeyler üretip onun konusunu açmıyor ki. Sıkıntıyı aramaya herkes kendinden başlamalı.
Cok sebebi var hangisini sayalim
1 tl 0.13 cent yapiyo
Herseyi disardan aldiğimiz için bizlere pahali geliyor.Aslinda pahalida cok pahalida değil.Yaşadimiz ülke Turkiye bizleri dudukleyerek geçindiği icin 10$ lik urun 100$ oldugundan pahali oluyor malesef.Sevgili akp yonetimini doyuramadik bi turlu ceplerinde para koyacak yer kalmadi artik ama hayla bizi dudukluyolar.Bu yonetim değismediği surece urunlerin ucuzlamasi mumkun değil.
Not:Siyasi gorusum yok Şuanda hic bir parti baskanini Türkiye yi yonetecek kapasitede gormuyorum.