Verginin vergisi olursa pahalı olur tabi. ABD de asgari ücret 2500 dolar iphone11 1000 dolar, bizde ayarı ücret 2500 TL iPhone 11 15000 tl. Yaşadığımızı şükreder olduk resmen.