Cok sebebi var hangisini sayalim
1 tl 0.13 cent yapiyo
Herseyi disardan aldiğimiz için bizlere pahali geliyor.Aslinda pahalida cok pahalida değil.Yaşadimiz ülke Turkiye bizleri dudukleyerek geçindiği icin 10$ lik urun 100$ oldugundan pahali oluyor malesef.Sevgili akp yonetimini doyuramadik bi turlu ceplerinde para koyacak yer kalmadi artik ama hayla bizi dudukluyolar.Bu yonetim değismediği surece urunlerin ucuzlamasi mumkun değil.
Not:Siyasi gorusum yok Şuanda hic bir parti baskanini Türkiye yi yonetecek kapasitede gormuyorum.