Konu altı yine bi ton hükümet muhalifi, ekonomi eleştirilmesi tarzı yorumlarla dolacak. Birisi de, bir şeyler üretip onun konusunu açmıyor ki. Sıkıntıyı aramaya herkes kendinden başlamalı.