Cidden şu "dış güçler", "silivri", "almanya kıskanıyor" falan türevi artık gördüğümde kusacak hale geldiğim basma kalıp sözlere yazan dışında gülen, hoşuna giden var mı. Konuya ciddi bir kaç kendi düşüncemi yazacaktım , şunları gördüm dedim maxi-geyik demiyim. Komik de değil, tat kaçırıyor başka bir şey değil.