Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siyaseti bir kenara bırakarak ana sebebe bakarsak, gelişmekte olan ülke olduğumuz için.
Hocam yanlış anlamayın ama gelişmekte olan ülke kavramı o anlama gelmiyor. 10 yıl öncede gelişmekte olan ülkeydik sadece ekonimden anlayan birisi ekonomiyi yönetiyordu. (bu sebeplerden sadece 1 tanesi)