Vergilerin farklı yerlere gitmesi (!) olabilir sanırım, borçlar için, tanıdıkların afaki giderleri için para yetmeyince karşılıksız para basıldığı için kurların (dolar, euro, papua gine kinası

) artması. Daha doğrusu TL'nin düşmesi diyebiliriz.
Yani vatandaş düşünülmediği için herşey pahalı. Ekonomimiz büyüyor tabi halkın ekonomisi değil, kimin ekonomisi olduğunu sizler biliyorsunuz
Abd, avrupa ülkeleri hep bizden ileriydi üretim olarak ancak dolar eskiden 1.20 TL idi 1.5 TL idi.... 2011 yılında bile 1.5 TL idi. Onların ürettiklerini alabiliyorduk hiç değilse. Şimdi ?