• 06-08-2020, 19:10:09
    #10
    Sebebi basit, dolarda sabit kur rejimi vardı. Muhtemelen para tükendi ya da hükümet doları tutmanın maliyetine katlanmaktan vazgeçti, dolar ve altın yukarı yönlüyken tüm yatırımcılar borsadan kaçıp paralarını korumak için dolara ve altına hücum ettiler.
  • 06-08-2020, 19:36:49
    #11
    internetim yok hiçbir şeyi takip edemiyorum, normal seviyeden düşük görünce atladım hemen...
    erenc3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayın da, hisselerin daha neden düştüğünü bilmiyorsanız neden borsaya yatırım yaptınız ?
  • 06-08-2020, 19:46:54
    #12
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internetim yok hiçbir şeyi takip edemiyorum, normal seviyeden düşük görünce atladım hemen...
    Umarım kaybınız çok yoktur.
  • 06-08-2020, 21:37:00
    #13
    Takip ettiğiniz kağıtların bazılar çok sansasyonel kağıtlar ve belli isimler tarafından oynanan kağıtlar. Biraz araştırırsanız onlardan uzak durun derim. (YTD)

    Dolar ve altın bu denli yükselirken, borsa her zaman aşağıya gider. Diğer tarafta artış devam ettikçe, borsa düşüşü devam edebilir.
  • 06-08-2020, 22:42:15
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Borsada epey bir kağıdım varken bundan 2-3 ay önce karlı olarak bozdurdum. TOKİ yaoılandırması yapacaktım. Cazip bulmadım olmadı. Yarısına altın aldım. Yasısı da TL de nakit. Şimdi borsayı takip ediyorum. Yerle bir olduğu zaman hemen dalacağım. Bakalım kısmet.
  • 06-08-2020, 22:54:08
    #15
    Yükselişte kazandığım burada gitti
  • 07-08-2020, 08:38:19
    #16
    Ben konu açmıştım bir süre önce başlayacaktım. Biraz inceledim borsa yerine haftada 200lira ile iddaa oynamanin daha mantıklı olduğuna karar verdim ama o da zararlı diye hiç bulasmadim.

    Ayrıca dünyada dolar değer kaybederken bizde yükseliyor.80milyonluk ülkede ekonomiden anlayan adam mı bulamıyorlar yoksa bu durum işlerine mı geliyir yukarıdakilerin anlayamadım. Olmuyor işte damat yapamiyor daha kaç sene tolorans taniyacsksin arkadaş
  • 07-08-2020, 08:58:12
    #17
    mrakbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün bütün hisseler neredeyse %9.99 taban yaptı RTALB ve Güler yatırım holding hariç çıkan hisse çok çok nadir
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecelik faiz yüzde 1000lere çıkmış İngiltere'de TL ile alakalı ve TL bulmak için dun hisse satmışlar yabancılar.
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben konu açmıştım bir süre önce başlayacaktım. Biraz inceledim borsa yerine haftada 200lira ile iddaa oynamanin daha mantıklı olduğuna karar verdim ama o da zararlı diye hiç bulasmadim.

    Ayrıca dünyada dolar değer kaybederken bizde yükseliyor.80milyonluk ülkede ekonomiden anlayan adam mı bulamıyorlar yoksa bu durum işlerine mı geliyir yukarıdakilerin anlayamadım. Olmuyor işte damat yapamiyor daha kaç sene tolorans taniyacsksin arkadaş

    damat enerjı bakanıyken yaptığı atılım ve yatırımlar ıyıydı sımdı mı kotu oldu kendınde dıyorsun dunyada duserken bızde yukselıyorsa pandemı surecınde tum dunya dururken bız çalışdık ve urettıysek araba ureten ulkeler tıkanıp kaldıysa burda bı tutarsızlık yok mu senın ıhracatın bu pandemı donemınde en stabıle sekılde atlattıysan dıs mıhraklar olayı dalga geçılecek bır konu değıl demekdır.
  • 07-08-2020, 09:02:34
    #18
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    damat enerjı bakanıyken yaptığı atılım ve yatırımlar ıyıydı sımdı mı kotu oldu kendınde dıyorsun dunyada duserken bızde yukselıyorsa pandemı surecınde tum dunya dururken bız çalışdık ve urettıysek araba ureten ulkeler tıkanıp kaldıysa burda bı tutarsızlık yok mu senın ıhracatın bu pandemı donemınde en stabıle sekılde atlattıysan dıs mıhraklar olayı dalga geçılecek bır konu değıl demekdır.
    Diyelim haklısınız, ki dış mihrak diyince elimize ne geçiyor? Sadece kabul etmemiz gerekiyor...

    Sadece bu foruma sorsak, $ a mı güvenirler, TL'ye mi, paraları hangi kurda duruyor şu anda. Forumda "dış mihrak" yoktur diye tahmin ediyorum, şahsen ben güvenmiyorum TL'ye. Nedeni de siyasetten bağımsız bir para politikamızın olmayışı.