internetim yok hiçbir şeyi takip edemiyorum, normal seviyeden düşük görünce atladım hemen...
erenc3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamayın da, hisselerin daha neden düştüğünü bilmiyorsanız neden borsaya yatırım yaptınız ?