• 07-08-2020, 09:10:33
    #19
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    damat enerjı bakanıyken yaptığı atılım ve yatırımlar ıyıydı sımdı mı kotu oldu kendınde dıyorsun dunyada duserken bızde yukselıyorsa pandemı surecınde tum dunya dururken bız çalışdık ve urettıysek araba ureten ulkeler tıkanıp kaldıysa burda bı tutarsızlık yok mu senın ıhracatın bu pandemı donemınde en stabıle sekılde atlattıysan dıs mıhraklar olayı dalga geçılecek bır konu değıl demekdır.
    Keşke damat enerji bakanı olarak kalsaydı yaptigi işleri cok seviyordum her ihalesini takip ediyordum, ama hazinede olmadı malesef ozellikle ben esnafim esnaflar adina konusuyorum hicbir esnafta huzur yok ekonomik olarak ne olacaklari belli degil iş yok, biz ekonomik olarak buyuduk diyor dalga geciyor milletle halkin cebinde yoksa para boşverelim böyle büyümeyi
  • 07-08-2020, 09:19:33
    #20
    MuratEfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke damat enerji bakanı olarak kalsaydı yaptigi işleri cok seviyordum her ihalesini takip ediyordum, ama hazinede olmadı malesef ozellikle ben esnafim esnaflar adina konusuyorum hicbir esnafta huzur yok ekonomik olarak ne olacaklari belli degil iş yok, biz ekonomik olarak buyuduk diyor dalga geciyor milletle halkin cebinde yoksa para boşverelim böyle büyümeyi
    Babacan ve ekıbının atılması gerekıyordu 2015 de bıraktığında dolar 3 tlye tımanmıs 2010 yılından 1.20 kurus olan dolar 2.5 katından fazla artmasını sağlayıp tl nın altına dınamıt koymusdu.
    Bakınız devletın arka planında 2 yıl oluyor sanırım dıs mıhraklar dıye dalga geçtığınız kesım dısardan kredı alıp daha sonra ulkeye sokmadan abd borsalarına gomen beyaz turkler dedımız kısılerın borçların garantoru TÜRKİYE olacak dayatmasına karşı gelmeseydı nur topu gıbı 120 mılyar dolar cıvarı mıktarı beyaz turkler dışarda çatır çatır yerken sen ben burda ceremesını çekecekdık.
  • 07-08-2020, 09:27:27
    #21
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babacan ve ekıbının atılması gerekıyordu 2015 de bıraktığında dolar 3 tlye tımanmıs 2010 yılından 1.20 kurus olan dolar 2.5 katından fazla artmasını sağlayıp tl nın altına dınamıt koymusdu.
    Bakınız devletın arka planında 2 yıl oluyor sanırım dıs mıhraklar dıye dalga geçtığınız kesım dısardan kredı alıp daha sonra ulkeye sokmadan abd borsalarına gomen beyaz turkler dedımız kısılerın borçların garantoru TÜRKİYE olacak dayatmasına karşı gelmeseydı nur topu gıbı 120 mılyar dolar cıvarı mıktarı beyaz turkler dışarda çatır çatır yerken sen ben burda ceremesını çekecekdık.
    Yani damat devam mı etsin, böyle iyi mi sizin için?
  • 07-08-2020, 09:29:51
    #22
    geçmiş olsun gel sarılalım kötü çalıldık bekleyecez yükselmesini.
  • 07-08-2020, 09:29:52
    #23
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babacan ve ekıbının atılması gerekıyordu 2015 de bıraktığında dolar 3 tlye tımanmıs 2010 yılından 1.20 kurus olan dolar 2.5 katından fazla artmasını sağlayıp tl nın altına dınamıt koymusdu.
    Bakınız devletın arka planında 2 yıl oluyor sanırım dıs mıhraklar dıye dalga geçtığınız kesım dısardan kredı alıp daha sonra ulkeye sokmadan abd borsalarına gomen beyaz turkler dedımız kısılerın borçların garantoru TÜRKİYE olacak dayatmasına karşı gelmeseydı nur topu gıbı 120 mılyar dolar cıvarı mıktarı beyaz turkler dışarda çatır çatır yerken sen ben burda ceremesını çekecekdık.
    Hocam ben sizi inkar etmiyorum zaten, illaki buyuk bir yuzdede gercekten dış etkenler çok fazla bu bir gerçek ama hukumetimiz halkiyla dalga geçmemeli acik acik cikip desinler ulkemiz zor durumda devletinize yardım edin dese koşa koşa yardım etmez miyiz? Ama millet geçim sıkıntısı çekip bide bakan çıkıp ekonomimiz cok iyi halkımız refah içinde diye bu adam demez mi biz niye salak yerine koyuluyoruz diye, millet sadece karni doyacak kadar yiyor artık ekstra bir seyleri yok malesef.
  • 07-08-2020, 09:55:06
    #24
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani damat devam mı etsin, böyle iyi mi sizin için?

    bu sekılde ıyı dığer turlu dınamıt koyacaklar.
    Basıt sekılde ınsanlar dolara meyıl edecek seylerden uzak kaldığı zaman zaten kendılerıde çok fazla zarar gorecek bu konuda ama bı çarka çokmak sokarlarsa tam tersı olacak.
    SOYLE DIYEYIM trump baskan olduğu surecde abd yı 5 trılyon dolar ek borç yuku getırdı.4 yılda o borç kapatmak ıcın once kore sonra çın ıran venezuella rusya ıngıltere her yere saldırdı bızede saldırdı.

    bızım yapmamız gereken gereksız ıthalata yonlenmemek halk olarak bılınçlenmek.
  • 07-08-2020, 19:03:06
    #25
    maliyete geldi satmadım. Durum nedir sizde?
    TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun gel sarılalım kötü çalıldık bekleyecez yükselmesini.
  • 08-08-2020, 01:57:52
    #26
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maliyete geldi satmadım. Durum nedir sizde?
    Benmaliyetin altına bozdurdum