moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
damat enerjı bakanıyken yaptığı atılım ve yatırımlar ıyıydı sımdı mı kotu oldu kendınde dıyorsun dunyada duserken bızde yukselıyorsa pandemı surecınde tum dunya dururken bız çalışdık ve urettıysek araba ureten ulkeler tıkanıp kaldıysa burda bı tutarsızlık yok mu senın ıhracatın bu pandemı donemınde en stabıle sekılde atlattıysan dıs mıhraklar olayı dalga geçılecek bır konu değıl demekdır.
Keşke damat enerji bakanı olarak kalsaydı yaptigi işleri cok seviyordum her ihalesini takip ediyordum, ama hazinede olmadı malesef ozellikle ben esnafim esnaflar adina konusuyorum hicbir esnafta huzur yok ekonomik olarak ne olacaklari belli degil iş yok, biz ekonomik olarak buyuduk diyor dalga geciyor milletle halkin cebinde yoksa para boşverelim böyle büyümeyi