moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babacan ve ekıbının atılması gerekıyordu 2015 de bıraktığında dolar 3 tlye tımanmıs 2010 yılından 1.20 kurus olan dolar 2.5 katından fazla artmasını sağlayıp tl nın altına dınamıt koymusdu.
Bakınız devletın arka planında 2 yıl oluyor sanırım dıs mıhraklar dıye dalga geçtığınız kesım dısardan kredı alıp daha sonra ulkeye sokmadan abd borsalarına gomen beyaz turkler dedımız kısılerın borçların garantoru TÜRKİYE olacak dayatmasına karşı gelmeseydı nur topu gıbı 120 mılyar dolar cıvarı mıktarı beyaz turkler dışarda çatır çatır yerken sen ben burda ceremesını çekecekdık.
Yani damat devam mı etsin, böyle iyi mi sizin için?