Borsada epey bir kağıdım varken bundan 2-3 ay önce karlı olarak bozdurdum. TOKİ yaoılandırması yapacaktım. Cazip bulmadım olmadı. Yarısına altın aldım. Yasısı da TL de nakit. Şimdi borsayı takip ediyorum. Yerle bir olduğu zaman hemen dalacağım. Bakalım kısmet.