damat enerjı bakanıyken yaptığı atılım ve yatırımlar ıyıydı sımdı mı kotu oldu kendınde dıyorsun dunyada duserken bızde yukselıyorsa pandemı surecınde tum dunya dururken bız çalışdık ve urettıysek araba ureten ulkeler tıkanıp kaldıysa burda bı tutarsızlık yok mu senın ıhracatın bu pandemı donemınde en stabıle sekılde atlattıysan dıs mıhraklar olayı dalga geçılecek bır konu değıl demekdır.
Diyelim haklısınız, ki dış mihrak diyince elimize ne geçiyor? Sadece kabul etmemiz gerekiyor...
Sadece bu foruma sorsak, $ a mı güvenirler, TL'ye mi, paraları hangi kurda duruyor şu anda. Forumda "dış mihrak" yoktur diye tahmin ediyorum, şahsen ben güvenmiyorum TL'ye. Nedeni de siyasetten bağımsız bir para politikamızın olmayışı.