Ben konu açmıştım bir süre önce başlayacaktım. Biraz inceledim borsa yerine haftada 200lira ile iddaa oynamanin daha mantıklı olduğuna karar verdim ama o da zararlı diye hiç bulasmadim.
Ayrıca dünyada dolar değer kaybederken bizde yükseliyor.80milyonluk ülkede ekonomiden anlayan adam mı bulamıyorlar yoksa bu durum işlerine mı geliyir yukarıdakilerin anlayamadım. Olmuyor işte damat yapamiyor daha kaç sene tolorans taniyacsksin arkadaş