bugün bütün hisseler neredeyse %9.99 taban yaptı RTALB ve Güler yatırım holding hariç çıkan hisse çok çok nadir
Gecelik faiz yüzde 1000lere çıkmış İngiltere'de TL ile alakalı ve TL bulmak için dun hisse satmışlar yabancılar.
Ben konu açmıştım bir süre önce başlayacaktım. Biraz inceledim borsa yerine haftada 200lira ile iddaa oynamanin daha mantıklı olduğuna karar verdim ama o da zararlı diye hiç bulasmadim.
Ayrıca dünyada dolar değer kaybederken bizde yükseliyor.80milyonluk ülkede ekonomiden anlayan adam mı bulamıyorlar yoksa bu durum işlerine mı geliyir yukarıdakilerin anlayamadım. Olmuyor işte damat yapamiyor daha kaç sene tolorans taniyacsksin arkadaş
damat enerjı bakanıyken yaptığı atılım ve yatırımlar ıyıydı sımdı mı kotu oldu kendınde dıyorsun dunyada duserken bızde yukselıyorsa pandemı surecınde tum dunya dururken bız çalışdık ve urettıysek araba ureten ulkeler tıkanıp kaldıysa burda bı tutarsızlık yok mu senın ıhracatın bu pandemı donemınde en stabıle sekılde atlattıysan
dıs mıhraklar olayı dalga geçılecek bır konu değıl demekdır.