Aynı ağdan R10 girişi bildirgesi
16
●423
- 30-06-2020, 22:31:08Önceden konu vardı altına yazıyorduk fakat bulamadım bende konu açtımlikable03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2020, 22:32:37Şimdi ben 2. hesabı açsam; daha sonra böyle bir konu açsam aklanmış mı oluyorum? Tam işleyiş nedir?
- 30-06-2020, 22:34:44evet buda kötü bi durum açıkcası.sercanarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ip paylaşımı diye birşey yok sanırım ama göremedim - 30-06-2020, 22:35:272 Hesap'da kimlik onaylı biz aynı ortamda çalışabiliyoruz notebook'umu götürüp aynı ağdan giriş yapabiliyoruz kendisinin işletmesi mevcut. Aynı evde bulunmuyoruz gerekirse tekrar kimlik onayına düşürürler yanisercanarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artniyet aranmasına gerek yoktu bence ama neyse
- 30-06-2020, 22:36:26Yok ben sizin için söylemedim zaten.Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam prosedürü merak ettim.
- 30-06-2020, 22:37:16Aynı ipden 2 kişinin kullanması sakıncalı durum mu bilmiyorum ama biz de 1 aydır ev arkadaşımla aynı internet bağlantısı ile giriş yapıyoruz.
- 30-06-2020, 22:37:20Eskiden vardı şuanda durum hakkında bilgim yok sadece aynı ağdan bağlanıyoruz şuan ve ilerleyen süreçlerde de aynı ağdan bağlanma durumlarımız olabilir yanlış anlaşılmaması adına paylaştık incelemeye alabilirler hesaplarımızı. Artniyet olsa zaten paylaşmayız patlayana kadar kullanırdık biraz önyargılıyız sanırımlikable03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

@Coskun; hocamız umarım cevaplandırırsercanarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle