• 30-06-2020, 22:28:41
    #1
    Aynı ağdan @DoaBilgisayar; ile giriş yapabiliyoruz multi üyelik sorunu olmaması adına bildiriyorum.
  • 30-06-2020, 22:30:04
    #2
    Bu konuda kesin bir bilgi varmı acaba konu sahibinden rica ederek sormak istiyorum.

    aynı evde abim ve benim hesabımız var biz şimdi aynı ipden girebilirmiyiz sürekli nasıl oluyor bu iş.
  • 30-06-2020, 22:31:08
    #3
    likable03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda kesin bir bilgi varmı acaba konu sahibinden rica ederek sormak istiyorum.

    aynı evde abim ve benim hesabımız var biz şimdi aynı ipden girebilirmiyiz sürekli nasıl oluyor bu iş.
    Önceden konu vardı altına yazıyorduk fakat bulamadım bende konu açtım
  • 30-06-2020, 22:32:37
    #4
    Şimdi ben 2. hesabı açsam; daha sonra böyle bir konu açsam aklanmış mı oluyorum? Tam işleyiş nedir?
  • 30-06-2020, 22:34:44
    #5
    sercanarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi ben 2. hesabı açsam; daha sonra böyle bir konu açsam aklanmış mı oluyorum? Tam işleyiş nedir?
    evet buda kötü bi durum açıkcası.

    ip paylaşımı diye birşey yok sanırım ama göremedim
  • 30-06-2020, 22:35:27
    #6
    sercanarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi ben 2. hesabı açsam; daha sonra böyle bir konu açsam aklanmış mı oluyorum? Tam işleyiş nedir?
    2 Hesap'da kimlik onaylı biz aynı ortamda çalışabiliyoruz notebook'umu götürüp aynı ağdan giriş yapabiliyoruz kendisinin işletmesi mevcut. Aynı evde bulunmuyoruz gerekirse tekrar kimlik onayına düşürürler yani artniyet aranmasına gerek yoktu bence ama neyse
  • 30-06-2020, 22:36:26
    #7
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Hesap'da kimlik onaylı biz aynı ortamda çalışabiliyoruz notebook'umu götürüp aynı ağdan giriş yapabiliyoruz kendisinin işletmesi mevcut. Aynı evde bulunmuyoruz gerekirse tekrar kimlik onayına düşürürler yani artniyet aranmasına gerek yoktu bence ama neyse
    Yok ben sizin için söylemedim zaten. Tam prosedürü merak ettim.
  • 30-06-2020, 22:37:16
    #8
    Aynı ipden 2 kişinin kullanması sakıncalı durum mu bilmiyorum ama biz de 1 aydır ev arkadaşımla aynı internet bağlantısı ile giriş yapıyoruz.
  • 30-06-2020, 22:37:20
    #9
    likable03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet buda kötü bi durum açıkcası.

    ip paylaşımı diye birşey yok sanırım ama göremedim
    Eskiden vardı şuanda durum hakkında bilgim yok sadece aynı ağdan bağlanıyoruz şuan ve ilerleyen süreçlerde de aynı ağdan bağlanma durumlarımız olabilir yanlış anlaşılmaması adına paylaştık incelemeye alabilirler hesaplarımızı. Artniyet olsa zaten paylaşmayız patlayana kadar kullanırdık biraz önyargılıyız sanırım



    sercanarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok ben sizin için söylemedim zaten. Tam prosedürü merak ettim.
    @Coskun; hocamız umarım cevaplandırır