Konu
Aynı ağdan R10 girişi bildirgesi
30-06-2020, 22:32:37
#4
sumer-bilisim
Şimdi ben 2. hesabı açsam; daha sonra böyle bir konu açsam aklanmış mı oluyorum? Tam işleyiş nedir?