sercanarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi ben 2. hesabı açsam; daha sonra böyle bir konu açsam aklanmış mı oluyorum? Tam işleyiş nedir?
2 Hesap'da kimlik onaylı biz aynı ortamda çalışabiliyoruz notebook'umu götürüp aynı ağdan giriş yapabiliyoruz kendisinin işletmesi mevcut. Aynı evde bulunmuyoruz gerekirse tekrar kimlik onayına düşürürler yani artniyet aranmasına gerek yoktu bence ama neyse