Şimdi ben 2. hesabı açsam; daha sonra böyle bir konu açsam aklanmış mı oluyorum? Tam işleyiş nedir?
2 Hesap'da kimlik onaylı biz aynı ortamda çalışabiliyoruz notebook'umu götürüp aynı ağdan giriş yapabiliyoruz kendisinin işletmesi mevcut. Aynı evde bulunmuyoruz gerekirse tekrar kimlik onayına düşürürler yani

artniyet aranmasına gerek yoktu bence ama neyse