• 30-06-2020, 22:41:26
    #10
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden vardı şuanda durum hakkında bilgim yok sadece aynı ağdan bağlanıyoruz şuan ve ilerleyen süreçlerde de aynı ağdan bağlanma durumlarımız olabilir yanlış anlaşılmaması adına paylaştık incelemeye alabilirler hesaplarımızı. Artniyet olsa zaten paylaşmayız patlayana kadar kullanırdık biraz önyargılıyız sanırım




    @Coskun; hocamız umarım cevaplandırır
    ben artniyetli hiç düşünmedim valla bildirmek çözüm değil gibi ama sanki çözüm aradım bi an kafamda gerçi kimlik onayımız var dediğin gibi o yeterli sanki
  • 30-06-2020, 22:42:45
    #11
    likable03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben artniyetli hiç düşünmedim valla bildirmek çözüm değil gibi ama sanki çözüm aradım bi an kafamda gerçi kimlik onayımız var dediğin gibi o yeterli sanki


    Hahaha buyrun umarım ikna olabilirsiniz, dilerseniz, talep ederseniz özelden selfie ile kimlik onayı da yapabiliriz
  • 30-06-2020, 22:56:18
    #12
    iyi çalışmalar hocam umarım bi yanıt alırızda benimde aklıma takılıyodu ne zamandır çünkü , ip değişmekten iflağımız soldu
  • 30-06-2020, 23:00:25
    #13
    likable03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi çalışmalar hocam umarım bi yanıt alırızda benimde aklıma takılıyodu ne zamandır çünkü , ip değişmekten iflağımız soldu
    Şaka bir yana hocam cidden önemli şeyler bunlar umarım cevap alırızda herkesin aklında ki sorular cevaplanır @bilgicinitr; hocamız yardımcı olabilirse seviniriz.
  • 01-07-2020, 00:49:31
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/forumda/106829-m...omeni-351.html
    konu burada ama kilitlenmiş nedense.
  • 01-07-2020, 09:43:49
    #15
    Bende bugün ablamla beraber onun için hesap açmayı düşünüyordum bu konu aklıma takıldı, işin sıkıntı kısmı ablam ile soyadlarımız bile aynı değil :/ (evli olduğu için) konu ile ilgili olarak @Coskun; güzel bir açıklama yaparsa seviniriz.

    İyi forumlar dilerim.
  • 01-07-2020, 09:52:51
    #16
    Administrator
    Birbirlerinizin konusuna yazmadıkça, itrader vermedikçe, kötüye kullanım yapmadıkça problem olmaz. Bu tamamen sizin elinizde olan bir durum eğer art niyetli bir işlem görünmezse problem olmaz.
  • 01-07-2020, 12:24:38
    #17
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birbirlerinizin konusuna yazmadıkça, itrader vermedikçe, kötüye kullanım yapmadıkça problem olmaz. Bu tamamen sizin elinizde olan bir durum eğer art niyetli bir işlem görünmezse problem olmaz.
    Açıklama için teşekkürler, bir gece ansızın banlanmayalım da

    İyi forumlar dilerim...